reklama

Telekom náš každodenný

Slovenské telekomunikácie, tíkom, telekom alebo ako sa to dnes vlastne voláte? Je to asi jedno, praktiky a jednanie sú u Vás stále rovnaké ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

Dosť dlho ste ma štvali s drahým internetom za necelých 30 eur. A tak som sa k Vám vybral do pravého nefalšovaného TÍCENTRA. (Ne)milá slečna mi samozrejme poradila a aj zodpovedala na asi 30% otázok a tak som u Vás milý TÍKOM podpísal papier menom "DODATOK K ZMLUVE O PRIPOJENÍ."

Síce som si myslel, že ho podpisujem s firmou TÍKOM, ale ako vidím na pečiatke tak som sa upísal TELEKOMU. A to nie len takému! Priam SLOVAK TELEKOM-u ! Prečo som sa ale odvážil Vás otravovať mojou návštevou?

1. môj starý program už neexistoval, ale aj napriek tomu ste mi ho fakturovali

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

2. znížiť 30 eur mesačne na výhodnejší program (viac by som Vám za taký internet ani nedal)

3. konečne sa presvedčiť ako sa meníte k lepšiemu ...

DEŇ PODPISU

Je 6.9.2011 a ja som u Vás v OC Aupark BA. Miestnosť menom TÍKOM. Vami (zle) zaškolená slečna mi vysvetluje pár nejasných vecí. Chytám to do ruky a hovorím: "chcem aby mi internet išiel tak rýchle ako doteraz, chcem aby som nebol obmedzovaný výškou prenosu dát a chcem platiť menej, pretože máte reklamy, že teraz je to lacnejšie ..."

Moje prosby ste vypočuli. Nie nedal som si vôbec najlacnejší mesačný pau-šál, ale zvolil som tzv. TURBO 2 SOLO. Pretože aj v mojom aute mám turbo tak ma názov potešil. A cena? Som ochotný Vám verne dva roky odovzdávať 11,66 EUR + DPH čo je presne 13,99 EUR mesačne. Prepáčte mi TÍKOMÁCI, že som si zvolil presne to isté ale s iným názvom za polovičnú cenu. Je mi to vážne trápne takto Vám odhryznúť z vášho koláča :(

SkryťVypnúť reklamu
reklama

ČAS PRVÉHO NERVU

Je 23.11.2011 , čize dosť dlho od podpísania dodatku. Obdržal som od Vášho systému následujúci mail :

Systém mi píše, že ma upozorňuje o faktúre po splatnosti. Neváham a volám Vám na 0800 jednadvatrištyripäťšesť . Je 17,13 hod . Mám na Vás pár otázok:

1. KDE JE FAKTÚRA ? Prečo mi nechodí mailom, keď som to už 6 krát reklamoval a to aj 6.9.2011 ?

odpoveď: "Váš e-mail je nastavený len na upomienky a nie na odosielanie faktúr."

2. Môžete mi ho prosím tam nastaviť konečne?

odpoveď: "Nie, nemôžem pretože bla bla bla ... ale môžem Vám povedať variabilný symbol"

Ďakujem ten asi vidím, keďže som Vám ho nadiktoval nie?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

3. Prečo mám platiť 23,30 EUR, keď som podpísal 13,99 EUR? Viete mi povedať rozpis položiek?

odpoveď: "Pretože to je na faktúre a platíte mesiac dopredu. Je to mesiac dopredu"

A ja sa Vás pýtam vzácny TÍKOM-TELEKOM, na upozornení je napísané a aj na faktúre, že 23,30 EUR mám platiť za OBDOBIE OD 1.10.2011 DO 31.10.2011. Teda za OKTÓBER, po česky ŘÍJEN, po čínsky 月 a keď tam máte maďarskú pracovníčku tak tiež platí OKTÓBER !

4. Môžete mi poslať teda na uvedenú mail-ovú adresu aspoň jednorázovo faktúru, nech sa pozriem prečo mám platiť skoro dvojnásobok?

odpoveď: "Nie, ale viem Vám povedať variabilný symbol..." NEEEEEEEEEEEEEEEEE , "alebo Vám ju pošlem poštou a budete ju mať neskorej" to sa ale už nevyhnem upomienke a dosť mastnej pokute za upomienku ...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vzdávam to a budem Vás musieť navštíviť zajtra osobne. Ďakujem Vám za neustále problémy pretrvávajúce už vyše 11 rokov. Prepáčte, že Vás mojimi otázkami a platbami zaťažujem. Kľudne zaplatím aj trojnásobok len aby som nemusel míňať benzín a čas na vašich skvelých TÍKOMCENTRÁCH!

ČAS DRUHÉHO NERVU

Je stále 23.11.2011 , 17,16 HOD , asi minúta po dokončenom telefonáte. ESEMESKA od Vás milý TÍKOM! Už som sa zľakol, že sa mi ospravedlňujete - len to preboha nie! Nechcem Vám robiť škodu, a ani nechcem, aby ste na mňa míňali tak drahú sms-ku!

Áno viem, viem, viem, že NEEVIDUJETE! Pretože evidovať budete aj iné veci až zajtra ...

Martin Pír

Martin Pír

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...trápi ma slovenská realita ... píšem rád, lebo ma to napĺňa ... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu